07 Temmuz 2008

Federer vs Nadal

Maç hakkında pek bir şey söyleyecek yeterliliği görmüyorum kendimde. Tamam uzun zamandır izlerim tenis maçlarını fakat çok fazla bir bilgi birikimim yok. Ben bu ikisine seslenmek istiyorum:

"İnsan mısınız?"

Öyle bir maç izledik ki, kendi adıma konuşayım, yağmur aralarında bile televizyonun başından ayrılamadım. Bir saniyesini bile kaçırmak ıstırap verirdi. Bu iki 'yaratığın' da futbolun direğinden dönmüşlüğü var. Dün ister istemez "Acaba futbolcu olsalardı, ne olurdu?" diye düşündüm.

Mesela ben Nadal kadar hırslı, mücadele eden bir futbolcunun her maçını izlemek isterdim. En olmayacak yerlerde, acayip işler yapıp ağzımı 5 karış açık bıraktı. Bu nasıl bir oyun tarzı. Süperdi...

Federer ise çok teknik bir AMC'yi andırdı. Süper vuruşlar, muhteşem servisler... Aklıyla oynamasını bildi. Sanırım Nadal backhand'indeki zayıflığı önceki maçlarından anladı ki hep oraya yüklendi.

Maçın sonunda yapılan açılamaların bir kaç istisna dışında futbolla uzaktan yakından alakası yoktu. Bu nasıl bir centilmenlik, bu nasıl bir rakibi övmek. İki efendi adam, iki muhteşem tenisçi... Harika bir maçtı gerçekten. En yakın zamanda karşılaşmalarını yeniden izlemek dileğiyle.

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License