23 Mart 2008

Juande Ramos


Bu sezonu öyle yada böyle geçirecek ama önümüzdeki sezon büyük işler bekliyorum bu adamdan. Yerinde transferler ve doğru bir taktikle Tottenham'ı üst sıralara taşıyacağı aşikar.
Sorulan bir soru üzerine;
"Tottenham'a para için gelmedim. İspanyol basını bu konuda yanılıyor. Her zaman Premier Lig'de üst düzey bir takım çalıştırmayı hayal ettim. Teklif geldiğinde 'Tottenham beni çok istiyor belli, ben de onları istiyorum.' diye düşündüm. Baskı altında olduğunuz bir yer ile istendiğiniz yer arasında çok büyük farklar var" dedi.

Yaptığı değişikliklerle ilgili soruya da;
"Futbol riskli bir iş. Yaptığınız değişiklikler sonucu bazen olumlu, bazen olumsuz yönde etkiliyor. Bir defans oyuncusunu çıkarıp, bir forvet almak riskti ama bize geri dönüşü güzel oldu. Oyuncularım beni yanıltmadığı için mutluyum."

Portsmouth'la anlaşan Defoe hakkında;
"Bu olay tek bir sorundan dolayı oldu. 4 tane üst düzey forvetimiz vardı ve biri gitmek zorundaydı. Defoe'ye yeni bir kontrat önerdik. O ilgilenmeyince biz de yollarımızı ayırdık."

Defoe ise kendi transferi hakkında;
"Tottenham'da çok güzel günler geçirdim. Ama buraya geldiğim günden itibaren kısa zamanda yaşadığım şeyler bana doğru bir tercih yaptığımı gösterdi. Tottenham'da ilk 11'de oynayamadığım için mutlu değildim. Düşündüm ve eğer milli takımda oynamak istiyorsam sürekli ilk 11'de oynayabileceğim bir takıma gidip goller atmalıyım dedim ve Tottenham'dan ayrılma kararı aldım"

Benim de dediğim gibi çok atıp çok gol yeme olayına da değinerek;
"Defans olarak daha iyi olmamız lazım. Çok gol atıyoruz bu taraftarlarımız için iyi bir şey fakat daha az gol yemeliyiz."

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License