30 Mart 2008

Hasta ettin bizi Tottenham!


"Bu futbol adama jartiyer bile giydirir." demiş ünlü bir Türk futbol düşünürü... Bu sözünde ne kadar haklı olduğunu Tottenham - Newcastle maçında anladım. Maç hakkında bir iki istatistiği burada yazmıştım. Gel gelelim sonuç sonlarda belirttiğim Alex Ferguson'ın sözü gibi oldu.
Oysa ki her şey güzel başlamıştı. Darren Bent'in golüyle 1-0 öne geçmişti Tottenham. Tamam dedim bu maçı alıyoruz. Hatta iddaa oynamadığıma da pişman olmuştum inceden. İlk yarı biterken Nicky Butt'ın golüyle 1-1 oldu skor. Olsun dedim, maç nasılsa White Hart Lane'de. Gel gelelim WHL'de olmasına rağmen Newcastle hız kesmedi. 1-2, 1-3 derken 1-4 oldu. Hasta ettin bizi Tottenham! Saksağanları da yeri gelmişken tebrik edelim. Golleri 25' Darren Bent, 45'de Nicky Butt, 52'de Ndjitap Geremi, 65'te Michael Owen ve 83'te Obafemi Martins kaydetti.

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License