12 Aralık 2008

Tuncay Şanlı ve Chelsea

Tuncay'ın Middlesbrough ile anlaştığı açıklandığında kimi çevrelerde hayal kırıklığı oluşmuştu. Fenerbahçe'den ayrılması için en az Chelsea, Arsenal ne biliyim Manchester United'ın teklif yapması gerekirmiş. Bunu söyleyenlerin bir kısmı o anki duygu yoğunluğuyla söyledi, eminim. Diğer kısmına ise hiçbir şey söylemek istemiyorum.
M'boro için ayrıldığında bende de hayal kırıklığı oldu açıkçası. Yanlış anlaşılmasın küçümsediğimden değil. Yanlızca M'boro'yu sevmiyorum, ondan. Sevmiyorum kardeşim zorla mı? hehe.
Bir kanı daha vardı ki bu görüşe ben de katılıyordum. "Tuncay İngiltere'de yapamaz." Tuncay'ın kısıtlı teknik yeteneğinin İngiltere'de oynamaya elvermeyeceğini düşünüyordum. Fenerbahçe'deyken kaval kemiğiyle attığı golleri unutmuş değiliz. Boro'dayken bir ara takip ediyordum. Ufak da olsa bir gelişme vardı. Sonra uzun bir süre ara verdim izlemeye. Ta ki milli takım maçına kadar.
Tek maçlık performansla futbolcu değerlendirmenin ne kadar yanlış olduğundan bahsederiz hepimiz. Tuncay'ın o maçtaki performansı hakkında bu yazdıklarım, öncelikle onu söyleyeyim. Attığı bir şutta kaleyi yıkmaya yeltenmesi, aşırtma goller atması falan tekniği hakkında biraz bilgi verdi. Geliştirmişti kendini, evet. Hırsına baktık, o hala aynı. Zaten o hırsı olmasa bu denli büyük bir gelişmeyi gösterebilir miydi? Sanmıyorum.
İngiltere'ye ilk gittiğinde sanırım Lig TV'ye bir ropörtaj vermişti. Diyordu ki; "Bu ligde kalıcı olmaya geldim. " Çok da gizli olmayan bir mesaj içeriyor bu ifadesi. M'boro'dan sonra yükselmeyi planlıyordu. Çok fazla yorum okudum, yavaş yüksel de saçın başın dağılmasın diyen. Ben de çok fazla ihtimal vermiyordum üstte de belirttiğim gibi. Bugünlerde adı Chelsea ile anılıyor. İnanasımız gelmiyor. "Chelsea mi? Hadi canım!" Mavi formayla salınırken görmeden inanamayacağız sanırım.
Nerden nereye kırmızı yanaklı çocuk. Saç baş da yoldurdun, sevinçten ağlattın da. Seninle beraber biz de hırslandık sahada. Umarım gittiğin her takımda başarılı olursun. Yolun açık olsun Tuncay'ım. Arada bir ruhunu gönder bizim ruhsuzlara!

2 Yorum yapın!:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
he needs a new team and of course CHelsea can be an excellent solution for him...
we will see.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

Flamboyant Striker dedi ki...

Hi,
I hope so! I'll try to follow your blog. ;)

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License