24 Kasım 2008

Gallas out <-> Cesc in

Arsenal kaptan değişikliğine gitti. Pazubant Gallas'tan alınıp, Fabregas'a verildi. Böyle genç bir takımın 21 yaşında kaptanı olması gayet normal. Kiev maçına ilk kez kaptan olarak çıkacak Cesc. Arsene Wenger açıklama yapmak zorunda olmadığını, takımın gizliliğine saygı duyulması gerektiğini belirtmiş. Çoğu kişi az çok tahmin ediyordur neden değişikliğe gidildiğini.

4 Yorum yapın!:

H. İbrahim Andiç dedi ki...

ben edemedim, yardım lütfen:D

Flamboyant Striker dedi ki...

Gallas Wenger'e takım hakkında çok homurdanmaya başlamıştı. Genç futbolcuların sözünü dinlemediğini, bunu da kendine yediremediğini söyledi. 4-4 biten Tottenham maçı sonrası takım arkadaşları hakkında biraz 'ileri geri' konuşunca, bunca yarattığı huzursuzluk üstüne kaptanlığı alındı elinden. Takım çok genç olunca o erken yaşlandı da huysuzlukları başladı diye yordum ben. Zaten Gallas, benim görüşüme göre, hep ön planda olmak isteyen bir oyuncu fakat mevkisi buna pek el vermiyor açıkçası. Arsenal'in gençleri de çılgın atmaya başlayınca olaylar gelişti diye düşünüyorum.

H. İbrahim Andiç dedi ki...

benim taktığım nokta : tandemdeki gallas'ın 10 numarayı giyerken , forvet arkası diaby'nin 2 numarayı giymesi :D garip

Flamboyant Striker dedi ki...

Evet enteresan. Gallas Arsenal'e gelirken 10 numarayı şart koştu diye hatırlıyorum.

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License