15 Nisan 2008

'The Perfect One'


Tottenham'ın başına Martin Jol'dan sonra geçen Juande Ramos, takımda neleri değiştirdiğini şöyle anlattı: "Öncelikle takımda 'dokunulmaz' olarak görülen kişileri değiştirdim. Basın tarafından eleştiri alsam da iyi çalışan herkesin bu formayı giyebileceğini gösterdim. Benden önce yaptıkları hiç bir şeyi yaptırmadım veya devam ettirmedim. Eğer bir sahada idman yapıyorlar ve sahayı belli bir kapıdan terk ediyorlarsa, başka bir sahada antreman yapıp onları farklı bir kapıdan yolladık. Futbolcuların programlarını, yeme içme programlarını da değiştirdim. Önceki her şeyi unutmalarını ve hiç olmamış gibi davranmalarını istedim."
Böyle köklü değişiklikler için büyük bir zamana ihtiyaç vardı. Zaten bu sezondan umut kesildiği için çalışmalarını gelecek sezona göre planladı sanıyorum. Araya bir de kupa sıkıştırıp 9 senelik hasrete son verince gelecek sezon için umutlu olmamak elde değil.

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License