18 Mart 2008

Kezman'ı kızdırmışlar!


Kezman uzun zamandır en formda olduğu anında milli takıma çağırılmamış. Buna çok sinirlenmiş. Açıklamasında;
"Djukic göz kamaştırıcı performansları olan futbolcuları takımdan uzaklaştırabilmek için utanç verici mazeretler üretti. Sadece kendi adıma konuşmuyorum. Marko Pantelic, Aleksandar Lukovic ve diğerleri de benim gibi. Djukic bizden Milli Takım’da oynayabilmek için kendimizi futbola adamamızı ve yüreğimizi sahaya koymamızı istedi. Ne yapabiliriz ki? Eğer attığımız goller yetmiyorsa belki sahanın ortasında formalarımızı çıkarıp, çimlerin üzerinde çıplak gezeriz. Djukic basının önüne çıkıp beni milli takıma neden almadığının gerçek nedenini açıklasın!" demiş.
Kezman ve Pantelic'i milli takıma almamak gerçekten cesaret isteyen bir iş. Nedenini ben de çok merak ettim. Pantelic çok gol atmayan ama savaşmayı seven bir oyuncu. Açıkçası onu izlerke keyif alıyorum. Lukovic'i izlemedim, hakkında yorum yapmam adil olmaz. Şöyle bir şey söyleyebilirim. Almadığı 3 oyuncudan biri Fenerbahçe'de, biri Hertha Berlin'de, biri de Udinese'de oynuyor. Kezman'ın dediklerini gerçekten düşünmek lazım. Acaba altında başka nedenler mi var...

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License