14 Mart 2008

Benzema 2013'e kadar...


Önümüzdeki transfer sezonu için adı bir çok büyük kulüple anılan Benzema, Lyon'la olan sözleşmesini 2013'e kadar uzattı. Yaptığı açıklamada; "Ben burada, Lyon'da doğdum, burada büyüdüm ve burada yaşıyorum. Gelişimimi burada sürdürmek istiyorum. İngiltere, İspanya ve İtalya'dan gelen tekliflerle ilgilenmiyorum." dedi. 
Bunu neden söyledi bilmiyorum. Ya gerçekten bu söylediklerini düşünüyor yada 
diğer takımların tekliflerini yükseltmesi için stratejik bir söylem bu.
Her ne olursa olsun bu açıklamalarıyla Lyon taraftarının gönlünde taht kurduğu kesin. Eğer bu sıralar gösterdiği performansı önümüzdeki yıl da gösterirse Lyon'da kalmayacağı kesin. Hatta basın toplantısında sorulan soruya; "Burada kaç yıl kalırım bilmiyorum. 
Belki 2 belki 3 yıl... Sonrası başkanıma kalmış." şeklinde cevap vermiş.
En büyük hayalininse Lyon formasıyla Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak olduğunu söylemiş. 

0 Yorum yapın!:

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License