23 Kasım 2008

Emre Tilev

Facebook hesabı varmış bu zat-ı muhteremin. ÖSS'ye hazırlanan ergen bünyeler gibi, "Çok çAlıŞmaK Lasımm :) :P" tarzı bir ileti yazmış. Bari hakikaten çalışsa da adam gibi bir maç izletse bize. Derinlemesine analizler yapıyor sanırım.

Not: Resmin üstüne tıklamanız göz sağlığınız açısından hayırlara vesile olur.
Ek: Interested in: Men yazıyormuş. Vay anam vay...

3 Yorum yapın!:

McDennis dedi ki...

Interested In: Men

???
Gayet ozgurce... :P

Flamboyant Striker dedi ki...

O ayrıntıyı ben atlamışım.
Meğer esas mevzu oymuş. Tövbe tövbe :)

McDennis dedi ki...

kardes atLanacak, zipLanacak ayrinti degiL..
Iskocya'dayim su an, okuLda senin Blogu okurken fotorafi buyuttum, o kismi da gorunce, bastim kahkahayi "zuhahaha" sekLinde... Etraf sessiz tabii, biLgisayar Labaratuar'i.. herkes bana bakti, ben "emre"ye.. gozLerimden yas geLdi serefsizim.. :)

Yorum Gönder | Feed



 
^

Powered by BloggerFlamboyant Striker by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License